14. februar: Besøk til Fakultet for Kunst, musikk og design.

Neste møte i SVF er et besøk til UiBs nye Fakultetet for kunst, musikk og design (KMD). Vi kombinerer dette med omvisning i nybygget i Møllendal. KMD-bygget er en del av den nye utbyggingen i Møllendal, og første bygg i Bergen tegnet av Snøhetta. Førsteamanuensis Bente Irminger viser rundt, og etterpå samles vi til kaffe, oppsummering og svar på spørsmål. Der er mulig at også prosjektleder vil delta.

Maksimalt antall deltakere er 30, så interesserte må melde seg til catharine.rietti@uib.no, eller mobil 91 55 97 65. Det er oppmøte ved hovedinngangen i Møllendalsveien 61, kl 19.30.

Bruk helst offentlig transport, kun 6 parkeringsplasser – for el-biler – er tilgjengelige. Linje 12 går i Møllendalsveien; ellers kan man gå av ved Haukeland sykehus nord og ned Møllendalsbakken, eller ta lengre vei fra Florida eller Danmarks plass.

Velkommen